НЕБАЧЕНА НАГЛІСТЬ: Обман в супермаркетах – за пару тижнів українка потрапила відразу на кілька «атракціонів небаченої щедрості»

Обман в супермаркетах – не новина. Але випадки, звані співробітниками «переоцінкою» значно почастішали.

І тепер побачити різницю в чеку від несколькох копійок до сотень гривень – буденність, від якої може врятувати тільки ваша уважність і вміння відстоювати свої права. А ви в праві купити товар за ціною, вказаною на ціннику.

Буквально за пару тижнів я потрапила відразу на кілька «атракціонів небаченої щедрості» від «Варус». Акційний товар пробився на касі за первісною, більшою ціною.

В одному випадку я б втратила на товар майже 5 грн (баночка з помідорами коштувала 24,79 замість 19,99. Знижка, зазначена в чеку, відноситься до програми лояльності і не має ніякого відношення до акції), у другому – 40 грн (ікра коштувала 205 замість 165). Просто тому, що була переоцінка.

Але, знаючи свої права, ви можете попросити адміністратора продати вам товар за вказаною на ціннику ціною. Якщо вам відмовляють – просите книгу скарг і пишіть відгук. А також звертайтеся в товариство захисту прав споживачів. Їх телефон повинен бути зазначений в куточку споживача.


У «Варус» зазвичай без проблем віддають товар за ціною, вказаною на ціннику.

Але, схожим розлученням грішать і інші маркети. Так, наприклад, нещодавно в «Сільпо» покупець мало не втратив 6,5 грн. Ось як він описав свою пригоду:

– Про ті, як Сільпо піклується про моє здорове харчування, або перевіряйте Ціну товару на цінніку и в чеку.
Зверніть увагу на Ціну «Тістечко заварне вершкове»: на товарі вказано 21,47 (за кілограм – 49,94), а в чеку Вже 27,92 (64,94 за кілограм). Пояснення цього феномену від адміністратора: «пєрєоценка». Моє запитання: «Переоцінка чого? Своєї уседозволеності? », Звісно, залишилось без ВІДПОВІДІ. Від Пропозиції повернути товар я не отказался, навряд ЦІ тістечка мені б смакувалі. Вибачення від адміністратора за незручності я прийнять, но непріємній облог все одно остался. А може то я все ще хочу чогось солодкого!)
І НЕ відомо, це Прикрий випадок, чи спланованості «розвод» покупців, тому від ніні буду перевіряті чеки.

Не відстає від вищезазначених маркетів і «АТБ». Не буду описувати ситуацію з подвійним прибиванням одного товару. Тут, швидше за все, винен людський фактор. Але по цінниках також є питання. Не завжди вони відповідають вказаній ціні. Так сталося з дівчиною, якій на касі шоколадки пробили дорожче вказаної ціни. Правда, без проблем повернули 4 грн.


У АТБ є ще одна перевага. Якщо ви потрапите на прострочений товар, вам повернуть його трикратну вартість.

Але є і такі маркетингові ходи, які запросто можуть ввести в оману неуважних покупців. Все, бачачи червоні цінники, розуміють, що на товар діє акція, але не всі звертають увагу на те, що вона буде діяти за все один конкретний день, наприклад, через 2 тижні.

Вирушаючи в магазин кожен з нас розраховує на уважне ставлення до себе і сервіс. У продавців ж, часом, інша задача – витягти з вашого гаманця якомога більше грошей, не важливо якою ціною.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Тисни"Like"та приєднуйся до нас в Facebook
Жміть "лайк" та дізнавайтеся більше цікавих новин